15. april 2014.
The Norglobal project book "The Re-Institutionalization of Higher Education in the Western Balkans. The Interplay between European Ideas, Domestic Policies, and Institutional Practices" has been published and is now available on the publisher's website.
14. april 2014.
The book "Global Challenges, Local Responses in Higher Education. The Contemporary Issues in National and Comparative Perspective," comprising a selection of papers from the CHER 2012 conference (CEP Belgrade & CEPS Ljubljana), is now out of print.
28. mart 2014.
With the end of 2013, the EU funded STREW Tempus project was successfully brought to a close. It was one of the most significant projects in the domain of structural reforms of higher education in the Western Balkans to date, which gathered...
10. decembar 2013.
U okviru aktivnosti na TEMPUS projektu EQUI-ED 16. decembra 2013. godine u Palati Srbija (Bulevar Mihajla Pupina 2, Istočni ulaz, I sprat, sala 129) biće održana konferencija Izjednačavanje šansi za pristup visokom obrazovanju: analiza mera i preporuke. Početak konferencije je zakazan za 10 časova.
1. decembar 2013.
Within the framework of the TEMPUS STREW project, Centre for Education Policy prepared and delivered 6 trainings on the role of evidence in decision making in higher education.
4. oktobar 2013.
Centar za obrazovne politike i Fondacija za otvoreno društvo su 25. septembra 2013. u Beogradu održali završnu konferenciju projekta „Monitoring inkluzivnog obrazovanja“.
1. oktobar 2013.
Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da je projekat Unapređenje nastavničke profesije za inkluzivno, kvalitetno i relevantno obrazovanje - ATEPIE uspešno završen.
27. septembar 2013.
Centar za obrazovne politike objavio je priručnik za samoevaluaciju i spoljašnju evaluaciju inkluzivnosti škole "Koliko je inkluzivna naša škola?" koji predstavlja rezultat rada i jednu od publikacija u okviru projekta "Monitoring inkluzivnog obrazovanja." Projekat je sproveo...
7. avgust 2013.
15. jul 2013.
Centar za obrazovne politike je nedavno objavio je studiju pod nazivom “Obrazovna inkluzija dece romske nacionalnosti: izveštaj o sprovedenom monitoringu u osnovnoškolskom obrazovanju”. Studija predstavlja jedan od rezultata istraživanja realizovanog...