Pored jačanja kapaciteta zaposlenih u školama za pružanje individualizovane podrške učenicima, kroz projekat se ostvaruju i aktivnosti unapređivanja kvaliteta nastave i učenja i podsticanje razvoja inkluzivne kulture i prakse u školama.
S obzirom na značaj sveobuhvatnog, sistematskog i intersektorskog pristupa društvenoj brizi o deci školskog uzrasta, projekat je usmeren i na jačanje kapaciteta lokalnih aktera da, u domenima svojih nadležnosti, pruže podršku učenicima iz osetljivih grupa u prevazilaženju izazova sa kojima se susreću na svom obrazovnom putu kroz razvoj unapređenih i održivih mehanizama komunikacije i saradnje između svih relevantnih aktera (škola, lokalnih samouprava, školskih uprava, centara za socijalni rad, domova zdravlja, kancelarija za mlade, lokalnih organizacija civilnog društva, predstavnika privrede itd.).
U trećoj fazi projekta (2023 – 2025) učestvuje 15 osnovnih i 10 srednjih škola iz sledećih 10 lokalnih samouprava: Aleksinac, Bečej, Bor, Žabalj, Knjaževac, Leskovac, Niš, Novi Sad, Surdulica i Ćuprija.
Preuzmite naš INFOGRAFIK koji sumira glavne postignute rezultate nakon druge faze projekta.